söndag 19 juni 2016

Veckoplanering vecka 25

Det var ju inte precis många böcker jag planerat för när det gäller vecka 24. Jag hade tur och det var inte så mycket oförutsett somm hände så det var inga problem med att hinna läsa de planerade böckerna och lite till.. Men nu är det midsommarveckan som vi har framför oss och då lär jag ha annat också att göra än bara sitta och läsa. Visserligen har vi redan planerat veckans matsedel inkl midsommarhelgen med god lättlagad sommarmat, men det brukar ändå dyka upp lite allt möjligt man ska göra inför midsommar.

Det jag tänkt läsa den här veckan är








Det du inte minns av Harriet Lane
(har jag redan börjat på)


Förbjudet att visa ohämmade känslor i pensionatets entré av Mamen Sánchez


Där inga ögon ser av Dag Öhrlund


Det blir alltså lite lagom lättläst så de här tre borde gå bra att läsa på den här veckan.

Vad tänkte du läsa i veckan?













1 kommentar:

  1. Den här veckan hade jag nog tänkt mig att jag ska ge mig på Världskrig Z av Max Brooks, Silvertronen av C. S. Lewis och Chez Max av Jacob Arjouni. Min vecka kommer därmed gå i den spekulativa fiktionens tecken :)

    SvaraRadera